OPERAREA SUSTENABILA A CLADIRILOR
INSCRIE-TE ACUM!
  • DATA
    12 iunie 2018
  • ora
    09.00-18.00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

EDITIA A XII A

A opta editie a evenimentului Facility & Property Management Conference a avut loc pe 15 iunie, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si a reunit specialisti proprietari, chiriasi si specialisti in mentenanta si administrare de cladiri comerciale, oferind o perspectiva ampla asupra tendintelor regionale si locale cu care se confrunta aceasta industrie.

In contextul unei evolutii accelerate a pietei si unei cereri tot mai sofisticate din partea proprietarilor de cladiri si a chiriasilor, managerii de proprietati si profesionistii se confrunta din ce in ce mai mult cu provocarea de a alinia activele de care raspund (cladiri, spatii de lucru, tehnologie, etc.) la noile cerinte .

Performanta inalta a cladirilor prin creare de faciliati automatizate, reducerea consumului de energie si eficientiazare utilizarii apei impacteaza direct asupra valorii cladirilor si conduce direct la o calitate superioara a utilizarii mediului interior de catre chiriasi.

Toate aceste variabile se regasesc sub controlul direct sau indirect al departamentelor de Facilities, Real Estate sau sub atenta supraveghere a Building Services Managerilor. Aceste servicii implica costuri considerabile si au un impact semnificativ asupra productivitatii, sigurantei si satisfactiei angajatilor, precum si asupra mediului inconjurator.

DE CE SA PARTICIPI

  • Te intalnesti si relationezi cu profesionistii din domeniu
  • Esti la curent cu cele mai eficiente practici din domeniu
  • Identifici oportunitati si descoperi ultimele noutati pentru industria de profil
  • Tii pasul cu noile reglementari din domeniu si cu ultimele tendinte, capabile sa iti influenteze in mod decisiv afacerea
  • Analizezi performanta in raport cu cei mai buni jucatori din industrie

CINE PARTICIPA

  • Facility Manageri
  • Furnizori de servicii de Property & Facility Management
  • Investitori, proprietari sau dezvoltatori de cladiri de birouri, parcuri industriale si logistice, centre comerciale si rezidentiale
  • Specialisti in property management, real estate
  • Reprezentantii companiilor ce detin departamente de Property sau Facility Management

LOCATIA EVENIMENTULUI

  • Evenimentul va avea loc la JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti, un hotel central de 5 stele, care pune la dispozitie cele mai bune conditii pentru desfasurarea conferintelor si a seminariilor.
  • Adresa: Calea 13 Septembrie, nr. 90,
    Bucuresti, Romania
  • Telefon: (+4)021 224 00 34
PR Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
organizator
Parteneri
CoffEe break Partner
Cu sprijinul
Parteneri Media
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fisierele Cookie